Toggle Nav

Tilausehdot

Toimitusehdot

Toimitus

Toimitusaika tilauksille on enintään kymmenen arkipäivää tilauksen tekemisestä. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. Tuotteet toimitetaan postitse.

Toimituskulut

Tilauksiin lisätään 6,5 €:n toimituskulut.

Pikatoimituksen hinta on 10€.

Maksutavat

Käytössämme on Paytrail -maksunvälityspalvelu, jonka kautta voit maksaa ostoksesi suoraan omasta verkkopankistasi tai luottokortilla.

Tuotteen palautusoikeus

Palautusoikeus käyttämättömälle ja myyntikelpoiselle tuotteelle on 14 päivää toimituksen vastaanottamisesta. Jos haluat palauttaa tuotteen, otathan meihin yhteyttä: toimisto(a)muistiliitto.fi / 09 6226 200.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen: toimisto(a)muistiliitto.fi / 09 6226 200. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Tietosuoja

Kerromme tietosuojaselosteessamme mitä tietoja keräämme sinulta käyttäessäsi Muistiliiton verkkokauppaa ja mihin näitä tietoja käytämme. Käyttämällä palvelua katsomme sinun hyväksyvän tietojesi käsittelyn tämän tietosuojaselosteen mukaisesti.